Jumaat, Februari 20, 2009

Esok beday kakak ke 5

Diam tak diam esok 21 feb 2009 dah genap anak sulung aku 5 thn..baru je rasa 21 feb 2004 jam 7 pg aku dtg dr kg gajah ngan suami dan kakak aku serah perut kat dr rajinder utk d "kerat"..takutnya masa tu hanya aku dan Allah yg tau...tapi itulah Takdirnye..sampai sudah ci uyin ni dok tegak kat dlm peyut mama dia yg sempit ni.Suami aku mcm lepak je..tapi kat dlm hati dia x tau la cammana..at last kuar la uyin jam 8.10 pg..aku sedar2 je alhamdulillah...suami ngan kakak aku dah ada kat katil ngan ci kenit uyin yg putih melepak mata sepet mcm anak cine..mcm x percaya..suami aku pun dok tanye2..anak dia ke tu..darah sabah la katakan..idung je ketara kg gajahnye..kemek..bersyukur dan bahagianye aku dan suami dengan kurniaanNya buat kami..gugur ayaq mata kebahagiaan kami berdua..Pagi tadi aku tanye kakak nak apa utk hadiah hari lahir dia..dia jawab..'mama jgn la bagitau..buat la surprise'..apa ye nak beli..tiap2 thn biasanye abah dia bagi..balik ni nak bincang la...surprise apa ye...




1 ulasan:

gugu_kiut berkata...

happie besday kakak..
nanti biler2 pakcik fazli bagi hadiah eks..
semoga menjadi anak yang soleh...