Rabu, Februari 25, 2009

Pendaftaran form 4
































La ni ada dah keje ckit coz anak2 form 4 mai dah..tapi minggu ni ada orientasi..jadi x jumpa la lagi lps daftar isnin hari tu...sabtu lps tercapai la nak sambut beday anak sulung aku yg byk kecek tu..tapi x leh la nak surprise coz kek ngan hadiah suruh dia pilih sendiri..takut klu kami yg pilih nanti x capai citarasa lak..maklumla..anak cikgu jumaali...taste high class...ni la aku nak kongsi cerita..mula2 nak "crown"..nak jadi princess la katakan..pusing2 la giant manjung tu cari crown..tak jumpa la pulak..mende lain tak nak..jadi bla la dr giant..tetiba laki aku teringat lak nak cari stroller utk ifa yg dah lama dia teringin nak belikan..cari la kedai yg ciketet sllu soping utk hadif..citarasa laki aku ni sama level la ngan citarasa mama ci hadif tu..first time kami pi kat kedai ti..wow byknye mainan yg cantik2 dan ber'class'...price pun hebat la...kat ctu ci kakak nampak la baju princess..cantik la..tapi nak pki pi mana..taman katanye..pening dah aku..x sesuai..klu ada sapa2 nak kawin leh la offer dia jdi pengpit cilik..ngamuk nak jugak..jenuh la aku bgi tajkirah kat dia..at last nasib baik mkn saman..ganti ngan gaun pink sama ngan adik mcm twin sorg beso sorg kecik..yg betuah ci adik la coz abah dia belikan stroller 'mc clarent' RM8++ hadiah beday la trus bulan depan ni..3 Mac..ngam 1 year..
















0 ulasan: