Khamis, Mei 14, 2009

perak oh perak

Tensen..serabut..sakit hati..bengang..sakit jiwa..bosan..mcm2 perasaan aku sebagai salah seorang warga anak jati perak kg gajah pulak tu..apa la nak jadi ngan org2 'gile' dlm pentadbiran kerajaan malaysia ni..menyusahkan memde yg asalnya senang dan x de masalah pada kami rakyat khususnya..kami rakyat perak ni ni memang dah tak ada saluran nak meluahkan nak bercakap nak beri pandangan dan pendapat untuk kesejahteraan negeri sendiri..di mana letak entah kebebasan bercakap bersuara bertindak kat negara ni..Hanya ALLAh yang tau segalanya..la ni mcm semua bende yg semua org tau tak betui dan salah pun tak boleh nak dibetui dan dibaiki..ada jalan ramai cerdik pandai yang tau mcm2 jalan bolewh buat klu nak setel...aku yg 'bodoh' tak terlibat ngan politik ni pun boleh pikir cara nak setel..geramnya aku...klu ikut geram hati aku dan geram mulut aku sekarang ni mcm2 perkataan 'setan' tubit untuk org2 'gile' tu..orang yang dan memang ALLAH tak bagi hidayah dalm hidupnya...MasyaAllah....

0 ulasan: