Selasa, Julai 29, 2008

byk songeh

weii..byk songeh anak2 tercinta ni..sambil buat blog tugas bini ngan mama trus jalan bah.malam ni masak tomyam cendawan sek curi tadi.anak2 dah siap mandi satu demi satu.sat gi mandikan abah depa pulak.kih..kihh..jangan jeles..laki aku trus galakkan aku aktif mende2 ni mcm dia tapi entahlah kot2 excited ari ni je.byk betui beza aku ngan dia tapi jodoh kami kuat agaknye.ALLAH pun dah kata laki bini ni saling melengkapi harapnye ye lee..aku mampu lengkapkan dia,dia mampu lengkapkan aku betui tak geng2 yang sewaktu dengannya..
ciketet : sedap ke durian semalam?aku punya ustaz x bagi pun,kempunan..
imah : bila lagi?
wah : byk yang sama antara kita walaupun ada byk gak yang beza
wan : tq kenalkan mende ni..ada gak kelainan xtvt aku ari ni
ira : slmt pngntin baru..byk yg didengar tapi lupakanlah..pi mai pi mai tang tu gak,anyway good luck both of u
yam : mesti ko rindu kat aku yg byk bebel ni..tapi aku x main ckp blkng kan..
ust : doakan kami sekuatmu..sehebatmu..secanggihmu..
kak tina : aktifkan diri anda bsama blog..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eello..eellooo
wahhh..ada vblog uuu..caya la..singgah gak blog aku yerrr