Rabu, Julai 30, 2008

Tips dapat baby boy

Jika mahukan anak lelaki

1 - Ketika melakukan hubungan intim pastikan dalam posisi isteri mengiring. Posisi tubuh isteri harus diatur sedemikian rupa agar sperma suami dapat sedekat mungkin mencapai mulut rahim yang terbuka. Selain itu kemasukan alat kelamin suami harus juga cukup dalam. Ini adalah antara petua yang sering diutarakan untuk mendapat anak lelaki.

2 - Satu kajian yang dijalankan menunjukkan semakin tinggi jumlah sel sperma yang dibuahi sel telur, kemungkinan untuk mendapatkan anak lelaki adalah lebih tinggi. Oleh itu tingkatkan kekerapan hubungan seks kerana cara ini dapat meningkatkan penghasilan sel sperma.

3 - Hindari dari memakai pakaian dalam yang ketat dan juga mandi sauna sebelum bersetubuh. Sebabnya keadaan yang panas dan hanya akan membunuh sel sperma.

4 - Minumlah satu atau dua cawan kopi sebelum melakukan berhubungan seks dengan pasangan. Konon meminum kopi mampu membuat sel sperma lebih pantas membuahkan sel telur.

2 ulasan:

maryam berkata...

salam...

Amboi2 canggihnye akak punye blog..ni mmg btul2 tak aci ni.jeles ni tau.mar tak sempat menuntut abis dgn wa.ilmu separuh,jd tak maju2 la.hehe...

mestila rindu kat korang kt sana terutama akak sorang ni lee..mana ada 2 kak akma..huhu..kwn2 kat cni biase je.tak semesra kite kat sane..

ha, mar nk g pasar mlm kat sblh flat ni jp.akak belajar la jugak guna YM.bleh chat mlm2..mar dah guna broadband ni sngla..

last skali, jgn lupe uploadkan gmbar 2 si cmel nurin tu ye..rindu kt budak2 kecik tu..bye..

Tanpa Nama berkata...

Amboii..hang jadi doc sakit puan ke atau bomoh ni..walllaaaaaaa