Rabu, September 03, 2008




6 month baby ifa

Sedar tak sedar besor dah anak dara aku yg kedua ni.mcm baru je aku beranak.dah 6 bulan rupanye..tapi rambut walau dan pnjg tetap terpacak anak abah la katakan..kakak mcm biasa kawan aku bergaduh kat umah..bulan posa ni dia ajak aku makan.aku mkn betui2 nanti baru padan muka aku.bulan2 posa ni aku maki teringat kat arwah mak.bukan aku teringin makan apa2 masakan mak tapi aku teringat bulan posa tahun lepas.klu mak masih ada tahun ni aku mungkin bakal kecikkan hati dia lagi..dah la x leh belikan juadah buka posa hari2 mcm dulu..susah la mak nak buka posa.mak x nak dtg buka posa umah aku tapi suruh kami pi umah dia.aku ni sentiasa rasa serba salah..hati seorg anak prmpuan hanya anak prmpuan yg paham..kan hazwah...mak..maafkan aku..aku sntiasa mendoakan kesejahteraan mak dan apak kat sana..........

0 ulasan: