Rabu, September 24, 2008

Rentetan alumni

Pasal alumni aku tu mcm respon geng2 ok je..harap2 dpt la jumpa semua.Rindu kat kwn2 lama,mesti dah byk beza.Maklum la dulu anak dare dan teruna la ni dah jadi mak ngan bapak org..dah beranak pinak yg aku dengar anak depa pun ada yg dah 5 dah bsor2.cmana la agaknye ye kwn2 aku tu..mesti ada yg mengurus..mengembang.mengecil..membesar..kih..kih..tapi sedih gak ada yg x nak mai coz tak ada family lagi,sedih gak kan..tapi klu aku jadi depa pun mesti aku pun pikir 2x gak.tapi klu pikir lagi sekali harap2 depa dtg la jugak jumpa kwn2 ajal tu kan di tangan Tuhan,mungkin ada hikmahnya...bukan boleh kita yg tentukan..jgn la rasa rendah diri ye..aku doakan mereka juga berbahagia..bahagia tu besor maknanya..mungkin dlm situasi dan cara yg berbeza.
Hari ni aku frust ckit coz marking kertas pekse bebudak..biasa la lain yg aku ajor lain yg depa paham dan jawab dlm masa pekse.ada ke patut..ada yg jawab nak tanam tomato guna buah..aku cincang gak budak2 ni kang..jadi kerabu..sabor je la bulan2 posa ni.ok la nak sambung menanda lagi..ih..ih..bestnye tiba2 fazli bagi kasut pink kat aku..mcm aku lak yg dapt kasut.seronok la kakak dpt kasut raye lagi..minnie mouse comei gilei..mesti ari ni gak kakak nak berya.tq pakcik fazli,moga Allah melimpahkan rezeki yg berlipat kali ganda untuk pakcik ye..aminnnnnnn

0 ulasan: