Isnin, Ogos 11, 2008

kelahiran dan kematian..

Aku pun x tau kenapa aku terdetik nak pasal ni..mungkin aku terlalu rindu pada insan2 tersayang yg dah pergi meninggalka aku..ingatan utk kita semua..ada yg dtg ada yg pergi..itulah kehidupan..sabtu lepas mak mertua kwn aku "pergi".. hari yg sama kwn aku dpt baby boy 4.26kg..setelah anak keduanya "pergi" beberapa lama dulu..inilah KEKUASAAN ALLAH YG MAHA ESA..sama-sama kita bersyukur atas segala yg kita ada kini..esok lusa x tau lagi..
betapa kerdilnya aku..yg selalu lupa utk bersyukur..mengharapkan sesuatu lebih dari yg aku dah dapat..masyaAllah...moga aku diampunkan olehMU...
Semalam kenduri umah abang aku..kalau lah mak aku ada...tapi aku makin sedih kerana bila aku makin terasa aku dah makin "jauh" dari satu dari 7 abg aku..moga ianya segera pulih seperti sebelumnya..semua yg aku lakukan hanya kerana aku sgt menyayanginya dan keluarganya..
YA ALLAH..bukakan hatinya tunjukkan hidayahMU..agar dia tidak tersilap dlm menilai kaca dan permata..
YA ALLAH...aku mohon padaMU janganlah kau duga aku dengan perkara2 yang sewaktu dengannya...AMIN..

0 ulasan: