Jumaat, Ogos 01, 2008

x ada masa

Hari ni x ada masa lgsg nak bukak laptop kat sek.busy gile..kih..kihh..busy nyibuk tgk rakaman video hebat terbitan anak murid sndri.x tau la apa nak jadi ngan pompuan zaman skrg.risau aku ada 2 anak dara..zaman depa nanti x tau laa..moga Allah jauhkan sgla yg tak baik buat kluarga aku kini dan slmanya.moga aku dan suami mampu dan x salah mendidik mereka wpun kami pun x byk ilmu di dada.sekurang2nya kami x kecewakan harapan klarga masing2,x jugak malukan nama baik depa.Alhamdulillah..syukur..kat umah memang ada masa tapi lebih baik aku tido tghhari ni drpd memblog..tido satu nikmat yg x terhingga.anak tdo mama pun tido.suami aku je x pndi tido dok mengadap mende 4 segi putih dia tu..edit gambar pengantin basi..kih..kihh..jgn maree ye empunya gambo.basi2 pun romantik kan..moga bahagia hingga keakhirnya..siap gambar kiss2 lagi geng..jeles aku..nak buat gak lee..kwn2 lain x jeles ke..tempahan masih dibuka klu berminat smntara stok masih ada..ada diskaun geng..
wah : x nak tempah gambo kis2 ngan doktor gigi ke..si hansome boy ko tu...
baru aku nak membloggg...geramnya..si kakak pink ni nak berak la pulakk.terganggu mood aku nak berkarya.adik lak pntag kene tingge meraung..cubit mulut kang..abah depa dah pi sekolah.
nanti aku sambung lagi yee..

1 ulasan:

maryam berkata...

tdo tetap tido..blog ni tak le senikmat tdo.hehe..

mar br start nk wt esaimen ni.tgk blog kekawan dlu..

best gak dpt baca karangan kengkawan.tak la terasa jauh.bleh la jugak tahu citer org sane..

pe kes lak video budak?cm gempaq je...

kak hazwah pun dah start bce blog ke?huhu...