Selasa, Ogos 12, 2008

pekse tanaman

Hari ni bdk2 aku pekse tanaman..walaupun dah byk hint dan kebocoran soalan berlaku akhir2 ni tpi bdk2 sama je..x de perasaan kecuali beberapa ketul yg mengubat kekecewaan aku..tetap berjuang..hari ni gak kitorang tersilau bijik mata pagi-pagi buta ni coz nampak vios baru.."Aku Gile Noh (AGN 2005) hebat imah..kaya dlm diam..diam2 ubi berisi..amboi..mentang2 ptg ni regu bahasa anjuran geng2 hazwah terus aku pandai berbahasa..kpd yg masuk tu good luck pastikan berjaya coz dapat hadiah tupperway geng..kepada laki aku yg tercinta pastikan dpt tupperway yg paling besar.......untuk aku la tu..kita bila nak tmbah koleksi kete..jemu la naik vios je..dah ramai depa bervios...apa kelas..bila kita nak gempak kan depa pulak???ha..ha..ha..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabo yang..tengah kumpul duit nak beli bas ekspress scania..boleh ambik penumpang. kalau pengetua tak bagi bas sekolah untuk lawatan, kita boleh pakai bas kita...kah kah..

Tanpa Nama berkata...

wahhh..kaya mike dok kg...kumpul harta sana sini..lepas ni teman rasa menjalor la merc mike depan rumah